Jak możemy ułatwić prowadzenie salonu fryzjerskiego

Jak możemy ułatwić prowadzenie salonu fryzjerskiego

Zarządzając salonem fryzjerskim możemy sięgnąć po różne rozwiązania, które pozwolą nam przyciągnąć klientów usatysfakcjonowanych z naszych usług. Przekonaj się jakie to rozwiązania

włosy - fotos
Napisał: Kaja Kozłowska
Na podstawie: http://www.flickr.com
włosy - fotka
Napisał: Maciej Kraus
Na podstawie: http://www.flickr.com
Salon fryzjerski to ten typ działalności, który zawsze się utrzyma, gdyż ludzie muszą systematycznie strzyc się czy w inny sposób dbać o swoje włosy. Dlatego założenie tego typu firmy jest doskonałym rozwiązaniem, zwłaszcza, gdy wiemy, że naprawdę dobrze umiemy wykonywać ten zawód.
Oczywiście podstawą w tym wypadku jest to, aby klient wychodząc z salonu był całkowicie zadowolony, że spełniliśmy jego oczekiwania i doskonale czuje się mając nową fryzurę. Bez zadowolonych klientów, żadna firma długo nie pociągnie i salon fryzjerski również. Niemniej dzisiaj tego rodzaju miejsc, gdzie klienci mogą przyjść i mieć atrakcyjną fryzurę jest dość dużo i trudno wyróżnić się na tle konkurencji, tak, aby mieć stałe oraz na bieżąco nowe klientki tudzież klientów. Dlatego warto pomyśleć nad rozwiązaniami, które uczynią nasz salon faktycznie innowacyjnym.
Po pierwsze, warto uprościć codzienne prace w salonie a równocześnie usprawnić działania, tak abyśmy mogli bardziej dbać o klientów. Pomocny w tym zakresie okaże się na pewno program do obsługi salonu fryzjerskiego, w jakim można ustalać harmonogram wizyt, przygotowywać kategorie przydatnych produktów w codziennej pracy, czy też odnotowywać dane klientów. Pamiętajmy, że im bliżej ich poznamy, tym lepiej. Każda osoba chciałaby mieć oczywiście własnego osobistego fryzjera. Kiedy klient nas odwiedzi dobrze jest utrzymywać z nim bliższe relacje, co ważniejsze informacje zanotowywać w systemie, by przy kolejnej wizycie wypytać klienta o to, co zmieniło się od jego wcześniejszej wizyty. Takim przyjacielskim i serdecznym podejściem możemy przyciągnąć więcej klientów niż myślimy.
Jeżeli mowa o klientach, warto także pomyśleć o rozwiązaniach, które zachęcą ich do odwiedzania wyłącznie naszego salonu. Takie chociażby przypomnienia sms o wizycie mogą okazać się świetnym rozwiązaniem, dzięki czemu zdobędziemy grono zadowolonych i stałych klientów.

Być może wielu z nich zaskoczymy tego typu miłą usługą i między innymi dzięki temu właśnie nakłonimy ich do pozostania z nami. Warto zatem wypróbować takie rozwiązania.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2016-11-02 11:28:21